Kvalité Hjärta Passion
På Jobcenter arbetar vi ständigt med kvalitet. Vi vill att allt vårt arbete genomsyras av ett kvalitativt förhållningssätt. Vi har skapat väl genomtänkta och noggranna utbildningar och material som implementerats i verksamheten för att ständigt ha full kontroll på våra uppdrag och nöjda kunder.
Vi är lyhörda och vill ständigt utveckla och stötta vår organisation därför skapar vi ständigt nya material och utbildningar efter behov.
Vi gör mätningar hos våra kunder för att säkerställa att vi lever upp till deras förväntningar samt hur vi kan underlätta och effektivisera. Vi gör också interna granskningar för att se allt vårt arbete håller en hög kvalitet genom hela processen.
Hos oss på Jobcenter handlar också kvalitet om hur vi bemöter människor i vårt arbete. För oss är det viktigt att alla känner sig sedda och lika värda.
Vi vill att våra kunder känner vår genuina intuition att SE människan i varje möte
Utifrån verksamhetsinriktning, styrdokument och kvalitetspolicy sätter vi tydliga mål som följs upp av alla berörda inom organisationen.
Vi ska alltid erbjuda hög kvalité, service och passion. Vår målsättning är att alltid överträffa våra kunder och uppdragsgivarens förväntningar och krav. Utgångspunkten för vårt kvalitetsarbete är medarbetarens engagemang för att skapa hög kvalité med stöd av vårt kvalitetsledningssystem.